Inställd lektion= ledig resten av veckan..!

Jadå! Min lektion i morgon blev inställd så nu är jag ledig hela veckan! Tänkte hinna med att göra lite saker i morgon när jag ändå är ledig så har en lång lista att checka av.
Idag har jag tränat, tränat min barngrupp och tränat igen, låter som en jättekul dag.. haha Kan säga att den va rätt kass och tråkig.. Hoppas på en bättre dag i morgon :)
Min lista på saker att göra i morgon:

  • Köra farmor till doktorn
  • Städa och plocka undan lite på mina rum
  • Rensa på mina rum
  • Köra till stan & köpa träningssaker och hårfärg
  • Färga håret
  • Träna styrka
Det är lite av det jag ska hinna med imorgon.
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0