Effektiv onsdag..!

Vaknade i morse och hade ett mycket trevligt skypesamtal med Jasmine som befinner sig på Nya Zeeland, Tessan som befinner sig i växjö och Amanda som finns i Helsingborg. Lite kul när alla pratar i mun på varandra!
Efter det åt jag frukost och stack iväg till träningen som gick väldigt bra idag! Fick göra starter i 200 meters kurvan och det var riktigt kul och nu är jag taggad på att börja tävla igen! :D Nästa helg börjar det äntligen!!
Fick även skickat iväg min hemtenta i morse så nu är den ur världen.
Ikväll har jag bakat lite drömmar och sett på tv med pappa. Nu har jag också gjort i ordning ett mellanmål till i morgon då vi har en föreläsning på 2 timmar, känner mig riktigt duktig! :) Det blev en smoothie som blev riktigt bra faktiskt med min improvisation :)
Synd bara att jag inte är trött nu när jag snart ska gå och lägga mig...
Mellanmåls smoothie!:

1,5 dl blandade blåbär och hallon
1/3 banan
3 msk havregryn
1 msk honung
2 dl mjölk
En väldigt bra och nyttig smoothie och till det ska jag ha med mig ett äpple.
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0