Torsdag..!

Torsdag är det idag och jag har varit med Simon fram tills han skulle träna innan ikväll. Vi lagade JÄTTEGOD mat och hade allmänt mysigt hela dagen. Det blev baconlindad kycklingfilé med paprika, basilika, creme fraiche och kryddor i. Till det blev det blomkålsmos! hehe det var faktiskt gott!! Är stolt över mig själv över att jag kom på det receptet mitt inne på Maxi! I morgon eller någon dag snart tänker jag ta tag i att skaffa sponsorer men det är bara så himla svårt att vara kreativ och komma på vad man ska skriva ner på det där dumma pappert! Åhh!.. FINNS DET NÅGON DÄR UTE SOM VILL SPONSRA ELLER VER NÅGON SOM KAN TÄNKA SIG ATT SPONSRA SÅ HÖR AV ER!!
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0